منتديات رقة بنآت

ωеlсσм ~
أهڷاً وَسهـڷاً بكِ ,
כـيآڪِ آڸبآڙـے آختِيْ ,
ٳذآ ڪآنَتْ هذہ أۈڵ ڗيآرۃ ڷڪِ ۉ
ٺوڍيـטּ آلـﭡـڛـפـيڷ
فِيْ صَرכـنآ أضغطـے عَلـے 'تَڛجيلْ' ,
أمآ إذـآ ڪُنتِ ۈآحِدَهْ مِنْ
مُبڍ۶ـآتُڼآ
ۈٺـوديـטּ آڷڍכֿـۋڵ ڶڶمُـטּـٺڍـے

ٳضغَطِـے عَلے 'دُخول'
ڼڛـ۶ـڍ بِـ ڒؤيتُڪ =)
∫» المُنتَدـے
ڷڸبـטּـآﭞ فقط !

منتديات رقة بنآت


 
الرئيسيةبوابتي ...~التسجيلدخول
النسخ ممنوع

شاطر | 
 

 أغرب موبيل فى العالم (( بيعمل شاى والله بجد أدخلوا شوفوا بنفسكم ))

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مرام
مِِؤُسًسٌۃ االمًِنُتَدٌى
avatar

انثى ♥|عًدد مشآاركتي : 1076
♥|تاآرًيخ الميلآد : 09/10/1993
♥|العَمٍر : 25
♥|المزاآجـِـِ : رائع
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 26/12/2009
♥|النشاطـِـِ : 75
♥|نقٍاآطـِـِ : 56540
●|[ـآلمًوقعَ : هنا

مُساهمةموضوع: أغرب موبيل فى العالم (( بيعمل شاى والله بجد أدخلوا شوفوا بنفسكم ))   الأحد مايو 23, 2010 2:36 pm

الموبيل ده خطير جدااااا فى امكانيات خيالية
وطبعا سعره خيالى احنا بقى كفاية علينا اننا نتفرح وبس











من امكانيات الموبيل انه فى حاجات لاول مره بنشوفها فى حياتنا وعلى رأى المثل اللى يعيش ياما يشوف



من امكانيات :
*الموبيل انه بنستخدمه كبروجكتور لعرض الفيديو على الحائط مثلا ومشاهدة بمساحة كبيرة أكبر من حجم التليفزيون نفسه.



* يوجد به شفرة حلاقه فيمكن عن طريق أزاله الشعر الزائد فى الجسم.



* يوجود ايضا به ترجمة فورية صوتيه لجميع لغات العالم يعنى ممكن تعقد مع اى واحد اجنبى من اى دولة وتتكلم والموبيل يترجمه صوتك فى الحال للغه بتعته.



* الحاجه بقى الخطيرة جدا واللى ناس كتير مش هتتخيالها غير لما تشوف الفيديو بتاع الموبيل بعينها انه بيعمل شاى والله بجد.




وجبتلك فيديو للموبيل مساحة 10 ميجا بس بيعرض كل أمكانيات الموبيل ديه عشان تشوفها بعينكم واللى مش مصدق هيشوف....

♥ « تـًـــوْقيٍــعـــــــــــــــــــۓ » ♥
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://asdika24.7olm.org/index.htm
mimi yebda
||عـِضِوهـً نَشُيٌطًة,...,
avatar

انثى ♥|عًدد مشآاركتي : 136
♥|تاآرًيخ الميلآد : 30/08/1997
♥|العَمٍر : 21
♥|المزاآجـِـِ : جزائرية فوق والراس دوق
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 14/05/2010
♥|النشاطـِـِ : 1
♥|نقٍاآطـِـِ : 47251
●|[ـآلمًوقعَ : الجزائر افضل بلد

مُساهمةموضوع: رد: أغرب موبيل فى العالم (( بيعمل شاى والله بجد أدخلوا شوفوا بنفسكم ))   السبت مايو 29, 2010 8:38 pm

شكرا لك عن جد حضارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://anan-111.yoo7.com
عراقية تحب الجزائر
||عـِضِوهـً نَشُيٌطًة,...,
avatar

انثى ♥|عًدد مشآاركتي : 76
♥|تاآرًيخ الميلآد : 27/01/2000
♥|العَمٍر : 18
♥|المزاآجـِـِ : ع المواضيع
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 09/04/2010
♥|النشاطـِـِ : 1
♥|نقٍاآطـِـِ : 47663
●|[ـآلمًوقعَ : العراق

مُساهمةموضوع: رد: أغرب موبيل فى العالم (( بيعمل شاى والله بجد أدخلوا شوفوا بنفسكم ))   الخميس يونيو 17, 2010 3:06 pm

هههههههههههه موبايل غريب وعجيب مشكورة حياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فيفي
||عـِضِوهـً نَشُيٌطًة,...,
avatar

انثى ♥|عًدد مشآاركتي : 126
♥|تاآرًيخ الميلآد : 09/12/1997
♥|العَمٍر : 21
♥|المزاآجـِـِ : رائقة
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 19/06/2010
♥|النشاطـِـِ : 11
♥|نقٍاآطـِـِ : 46668
●|[ـآلمًوقعَ : http://asdika24.7olm.org

مُساهمةموضوع: رد: أغرب موبيل فى العالم (( بيعمل شاى والله بجد أدخلوا شوفوا بنفسكم ))   السبت يونيو 19, 2010 2:48 pm

ولله عجيب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://asdika24.7olm.org
نور الله
||عـِضِوهـً جِديـدهً ~
avatar

انثى ♥|عًدد مشآاركتي : 28
♥|تاآرًيخ الميلآد : 04/04/1997
♥|العَمٍر : 21
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 20/06/2010
♥|النشاطـِـِ : 1
♥|نقٍاآطـِـِ : 46546

مُساهمةموضوع: رد: أغرب موبيل فى العالم (( بيعمل شاى والله بجد أدخلوا شوفوا بنفسكم ))   الأحد يونيو 20, 2010 8:19 am

هههههههههههه وبيعمل عصير كمان

عشان الجو حرررررررررر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
{طبعيـ حزينه}~
|| مُشـٍرفـة "الْعَامَّة
avatar

انثى ♥|عًدد مشآاركتي : 754
♥|تاآرًيخ الميلآد : 14/05/1997
♥|العَمٍر : 21
♥|المزاآجـِـِ : رآآآآآآآآآيقهـ..~
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 22/07/2010
♥|النشاطـِـِ : 21
♥|نقٍاآطـِـِ : 50817
●|[ـآلمًوقعَ : منتدى رجهـَ ستيَ ..~

مُساهمةموضوع: رد: أغرب موبيل فى العالم (( بيعمل شاى والله بجد أدخلوا شوفوا بنفسكم ))   السبت يوليو 24, 2010 2:13 am

ميرسي

♥ « تـًـــوْقيٍــعـــــــــــــــــــۓ » ♥
ايميلي مفتووووح للبنات فقط مابي اولاد


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مـجـنـRyeowookـو
|| مُشـٍرفـة الْمُنْتَدَى الْعَام
avatar

انثى ♥|عًدد مشآاركتي : 223
♥|تاآرًيخ الميلآد : 27/03/1998
♥|العَمٍر : 20
♥|المزاآجـِـِ : رآاآايـــقـــه ...~
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 04/08/2010
♥|النشاطـِـِ : 1
♥|نقٍاآطـِـِ : 47965
●|[ـآلمًوقعَ : بـقـ حـبـيـبـي ــلـب .... Ryeo0oki ...~

مُساهمةموضوع: رد: أغرب موبيل فى العالم (( بيعمل شاى والله بجد أدخلوا شوفوا بنفسكم ))   السبت أغسطس 14, 2010 6:52 am

يــــســـــلـــــمــــوووو ....

بــجــد غــريــب عــجــيــب ...



& ( تــقــبــلــي طــلــتــي ) &

♥ « تـًـــوْقيٍــعـــــــــــــــــــۓ » ♥
مـــــــيــــن يـــحـــــبـــك اكـــــثــــر مــــنــــي ...... فـــديــــتــــك والله ...~




فـــــــديــــــــت الـــلـــــي جـــــالــــس لـــحــــــالــــه ...~

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بنوته كيووت
آدًآريَـۃ " رَقة بنآت
avatar

انثى ♥|عًدد مشآاركتي : 794
♥|تاآرًيخ الميلآد : 13/07/1996
♥|العَمٍر : 22
♥|المزاآجـِـِ : متضااااااااااايقه
♥|تآاريخـِـِ التسَجيلـِـِ : 22/12/2009
♥|النشاطـِـِ : 51
♥|نقٍاآطـِـِ : 56204
●|[ـآلمًوقعَ : هنآآآ في احـــ منتدى ــــىآآآ

مُساهمةموضوع: رد: أغرب موبيل فى العالم (( بيعمل شاى والله بجد أدخلوا شوفوا بنفسكم ))   السبت أغسطس 14, 2010 10:38 pm

غريب وعجيب ..
مشكوووره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
أغرب موبيل فى العالم (( بيعمل شاى والله بجد أدخلوا شوفوا بنفسكم ))
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رقة بنآت :: زآإويـة التكنلوجيـآ.. ::  ● - موبًآيليْ εïз ة-
انتقل الى: